Доставка. Оплата. Гарантія.

Доставка

Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта до відділення, або адресною доставкою.

Вартість доставки

 замовленя на суму від 1000 грн. виконується безкоштовно за рахунок відправника (при умові доставки до відділення);

 замовленя на суму до 1000 грн. оплачується отримувачем, згідно тарифів Нової почти;

 у разі вибору способу оплати «післяплата» комісію за переказ грошових коштів оплачує отримувач.

Сроки доставки

✔ відправка в день замовлення за умовою оформлення замовлення до 14.00, його оплати і наявності замовленого товару на складі в м. Суми

✔ відправка в день замовлення за умовою оформлення замовлення до 14.00, його оплати і наявності замовленого товару на складі в м. Київ

 відправка протягом 1-3 днів з моменту замовлення та оплати за умовою наявності замовленого товару в м. Одеса та м. Чернівці (наявність уточнюйте в менеджера)

 відправка протягом 5-7 днів якщо необхідно чекати виготовлення обладнання (більш точні сроки уточнюйте в менеджера)

Самовивіз з магазину

Замовляйте на сайті або по номеру (050)249-28-74 і отримайте у зручний час за адресою м. Суми, вул. Ярослава Мудрого, 68


    Оплата

     Готівковий розрахунок (для фіз. осіб) оплата здійснюється в магазині Сігма при отриманні товару.

     Можна сплатити карткою Visa і MasterCard по терміналу в магазині, або на сайті (попередньо уточнити у менеджера наявність товару на складі).

     Оплата на картку Приват банку.

     Безготівковий розрахунок (для фіз. осіб)здійснюється згідно з рахунком-фактурою, після оплати обов'язково видається повний пакет документів — оригінал рахунку, видаткова накладна, податкова накладна — за наявністю правильно заповненого оригіналу довіреності.

    Безготівковий розрахунок (для юр. осіб)  здійснюється згідно з рахунком-фактурою, після оплати обов'язково видається повний пакет документів — оригінал рахунку, видаткова накладна, податкова накладна — за наявністю правильно заповненого оригіналу довіреності.

    Післяоплата через службу доставки Нової Почти.

    Гарантія

    ✔Гарантія розповсюджується на всі вироби терміном від 3 місяців до 3 років (в залежності від виробника) з моменту продажу.
    ✔Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо працездатність його порушується внаслідок заводського дефекту і Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію і власне експлуатації виробу.

    Терміни виконання гарантійного ремонту

    Гарантійне обслуговування здійснюється за наявністю оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру, вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. В такому випадку Покупцеві надається у тимчасове користування обладнання з аналогічними характеристиками, яке він після закінчення ремонту зобов'язаний повернути. При цьому, він несе повну відповідальність за довірений йому виріб. Якщо товар не може бути відремонтований, то він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар в повній комплектації, гарантійний талон і товарний чек.
    !Продавець не несе гарантійних зобов'язань в наступних випадках:

    !Відсутність гарантійного талона або акта виконаних робіт.

    !Порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника.

    !Відсутність повної комплектації виробу.

    !Наявність механічних пошкоджень.

    !Наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду й тощо.

    !Наявність втручань, під час виконання ремонтних робіт самостійно, або представниками інших фірм.

    !Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом, випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза й ін.), а також порушенням правил встановлення або експлуатації виробу.

    !Відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації.

    !Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин.

    Повернення обладнання
    Повернути товар ви можете відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з дати покупки за наявністю товарного чека, в товарному вигляді і оригінальній упаковці, справному технічному стані і в повній комплектації.